Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

χαρτοπετσέτες




Ήρθε λοιπόν η Πέμπτη και όπως πάντα μαζεύτηκε μια μικρή ομάδα μαθητών σε μια αίθουσα για το μάθημα της περιβαλλοντολογικής αγωγής. Μετά το τέλος του επταώρου, κουρασμένοι, πεινασμένοι όλοι μαθητές και μαθήτριες ορεξάτοι όμως και για κατασκευές.


Την προηγούμενη φορά πριν τα Χριστούγεννα είχαμε ασχοληθεί με τα περιοδικοδεντράκια και κάποια στολίδια. Αυτή τη φορά φέραμε σελιδοδείκτες, βαρελάκια από γιαούρτι και μερέντα, κονσέρβες από γάλα και καφέ ώστε να τα μεταμορφώσουμε με χαρτοπετσέτες. 

10 λεπτά χρειαστήκαμε να μοιράσουμε χαρτοπετσέτες.(χαχαχα) "Εγώ θέλω το φάρο" "Εγώ θέλω τα λουλουδάκια!" "Τι λες ρε; Εγώ είπα τα λουλουδάκια" "Εγώ θέλω τη μεξικάνικη!" και πάει λέγοντας.
Κάποια στιγμή είχαν μοιραστεί τα σχέδια και ξεκίνησε ο επόμενος γύρος.

"Εγώ θέλω το κουτάκι", "Εγώ θέλω σελιδοδείκτες" "Εγώ  θέλω εκείνο εκείνο το κουτί που κρατάτε" "Αχ, σας παρακαλώ  μπορώ να έχω εγώ εκείνο εκεί πίσω;"

Με ακρυλικό χρώμα βάψαμε όλα τα αντικείμενα άσπρα και μετά... έγινε το έλα να δεις στην πρίζα όπου ήταν ένα πιστολάκι. Περιμέναμε ουρά για να στεγνώσουν τα έργα μας, τα κρατούσαμε με δυο δάχτυλα να μην λερωθούν, και φυσικά όλοι φώναζαν "Άντε ρε, στέγνωσε το δικό σου!! Κυρίίία" χαχαχαχαχα 





Μετά αραιώσαμε την κόλλα και εφαρμόσαμε τις χαρτοπετσέτες στα αντικείμενα. 

Οι σελιδοδείκτες στην αρχή μαλάκωσαν πολύ, κι αυτό μας ανησύχησε λίγο. Ωστόσο πήραν την αρχική τους ακαμψία μόλις στέγνωσαν εντελώς.

Μπορούμε στο τέλος αφού στεγνώσουν όλα, να περάσουμε ένα χέρι βερνίκι άχρωμο όλα τα αντικείμενα για να γυαλίσουν και να αδιαβροχοποιηθούν κάπως. Τους σελιδοδείκτες μπορούμε και να τους πλαστικοποιήσουμε...

1 σχόλιο: